Slúchadlá AKG K701 sú najnovšou verziou produktov s vysoko kvalitnými slúchadlami a určite nesklame.   Tieto slúchadlá vziať všetko, čo je skvelé, z predchádzajúcich AKG uvoľňuje a dodáva sa v niekoľkých nové a inovatívne technické funkcie, ako je napríklad Varimotion membrána a plochý drôt cievky, ktoré zlepšujú zvuk na tieto slúchadlá výrazne. Poďme sa dostať priamo k dôležitým častiam AKG K 701 slúchadlá review budeme?

Zvuk

Tieto slúchadlá majú skvelý neutrálny zvuk.   Na rozdiel od mnohých iných slúchadiel bass nepremáha zvyšok zvuku.   Jednoducho získate vynikajúcu reprodukciu pôvodného zvuku, ktorý umelca predstavil, čo je presne to, čo bude chcieť každý audiofil.

Ak by pieseň mala mať veľa basov, nebudete sklamaní, pretože K 701 majú skvelé, hlboké zvukové basy.   Ak, na druhej strane, pieseň bola len pôvodne chcel mať mierne pozadie basy, slúchadlá nebude cez moc basy, takže to znie nesprávne.  Tieto slúchadlá sú naozaj skvelé pre všetky typy hudby od rapu po klasiku.

Pohodlie

Zistil som, že tieto slúchadlá sú veľmi pohodlné s mäkkými ušnými podložkami a pevnou, ale nie príliš tesnou hornou hlavou.   Nosil som tieto počúvanie hudby celé hodiny v čase, keď študoval a nebolo nepríjemné v najmenšom.    Slúchadlá K 701 sú ľahšie, ako sa zdajú, čo je pre mňa dobrá vec, ako sa zdá, že zvyšujú pohodlie.   Mal som ich na chvíľu a používal ich značne a nemajú zlomené vôbec, takže neverím, že ich ľahký rám je akýkoľvek náznak, že sú vôbec rozbitné.

Pozrieť

Absolútne milujem vzhľad týchto slúchadiel. Mám tie strieborné a budú naozaj vyniknúť v každej situácii.   Svetlé strieborné vonkajšie okraje ide skvele s tmavšie strieborné alebo šedé ušné podložky a kábel, aby tieto jeden z najlepšie vyzerajúce sady slúchadiel na trhu dnes.   Opisujem vzhľad z nich byť, Moderné retro’, ktoré môžu byť trochu rozpor, ale myslím, že to dobre zapadá.   Akokoľvek ich opisujete, sú to skvelé slúchadlá